Působivá modifikace Enderal změní Skyrim v novou hru megalomanských proporcí
zdroj: tisková zpráva

Působivá modifikace Enderal změní Skyrim v novou hru megalomanských proporcí

15. 12. 2014 17:15 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Pryč jsou časy, kdy šikovní amatéři vytvářeli hlavně modifikace, které "jen" rozšiřovaly nebo upravovaly reálie samotného Skyrimu. Poslední dobou jsou v kurzu totální modifikace, které Skyrim od základu mění po stránce herní i grafické a s původní hrou nemají mnoho společného. Ukázkovým příkladem podobné totální modifikace je rozmáchlý projekt Enderal – The Shards of Order, jehož tvůrci vytváří ve Skyrimu vlastní svět, příběh i herní mechanismy a navíc jejich dílo vypadá nádherně. Jde o nástupce totální konverze pro Oblivion s názvem Nehrim: At Fate's Edge a za obojím stojí tvůrčí skupina SureAI. A přestože k doknčení Enderal mají tvůrci ještě daleko, už nyní se zdá, že jim pod rukama vzniká něco nevšedního.

Enderal je de facto nová hra, která jen poběží na Skyrim enginu. Neodehrává v Tamrielu, má vlastní zápletku a samozřejmě i obrovský svět vhodný k prozkoumání. Více naznačí trailery níže, které nádheru grafického zpracování a temné satylizace jasně podtrhnou. Díky rozsahu světa autoři odhadují, že dokončení hlavní příběhové linie hráčům zabere mezi 30 až 150 hodinami!

Ačkoliv Enderal stojí na základech soubojového systému Skyrimu, změnili tvůrci kupříkladu vylepšování schopností na standardní zkušenostní body. Strom schopností z původní hry vyměnili za stromy specifické pro jednotlivá povolání, aby si mohl hráč vytvořit skutečně unikátní postavu. Významější roli rovněž hraje jídlo či alchymiie a ve výsledku by měla hra být taktičtější a logicky též obtížnější.

Další informace najdete kupříkladu na ModDB stránce, na oficiálních stránkách nebo v diskusním fóru. Na Enderal pracují od roku 2011 a pořád se zdráhají konkretizovate termín vydání. Ale my si počkáme a rádi...

Nejnovější články